Bagagegolvetm endast magnetventilerna till luftfjädringen är på plats- |
Inredningen urriven, om ett tag är hela kupén tom. |
Mittkonsolen demonterad och urtagen för plastning och lack. |
Instrumetbrädan påväg ur. |
HJÄLP... Var går alla kablar, om tomt är det. |
Baksätet kommer att bytas ut, fästena för racestolarna bak
fastsvetsade.. |
Stolarna på plats, valet föll på Sparco-stolar. |
Instrumentpanelen monterad för att bli plastad ett antal gånger. |
Instrumentbrädan har blivit plastad och slipad 5 gånger. Man börjar
kunna det nu. |
Mittkonsolen i instrumentbrädan, luftintagen i kupén är igenlaggda och
skal 3 st mätare skall överta den platsen. |
Modifieringen med konsolen är nästan färdig, bara en massa slipande och
små justeringar kvar. |
Tidigare satt det yttertemp mätare och klocka i panelen. Även
varningsblinkerknappen är flyttad. |
Panelen klar efter lack, lustgas kontrollerna är monterade. |
Instrumentbrädan är också tillbaka från lack, monterad tillsammans med
mittpanelen. |
LackMats överaskade oss med att lacka in lite svart "tribe" på brädan,
vilket höjde utseendet mycket. |
Mita i fullgång med att slipa mätarhuskonsolen. |
Ratten från Isotta monterad, i rattens ovankant ser ni shiftlighten som
sitter direkt på navet. |
Snap-off ratt är ett måste för en banbil, fungerar också som stöldskydd.
Notera även rattnavet... Elakt. |
Förarmiljön börjar arta sig, mätarhuskonsolen är åter på plats. |
Mittkonsolen mellan framstolarna monterad, notera även manöverspakarna
för luftfjädringen. |
Hanskfacket som rymmer en X-box bakom är på plats. |
Även panelerna i bagageutrymmet är monterade. |