Bagagegolvetm endast magnetventilerna till luftfjädringen är på plats-

Inredningen urriven, om ett tag är hela kupén tom.

Mittkonsolen demonterad och urtagen för plastning och lack.

Instrumetbrädan påväg ur.

HJÄLP... Var går alla kablar, om tomt är det.

Baksätet kommer att bytas ut, fästena för racestolarna bak fastsvetsade..

Stolarna på plats, valet föll på Sparco-stolar.

Instrumentpanelen monterad för att bli plastad ett antal gånger.

Instrumentbrädan har blivit plastad och slipad 5 gånger. Man börjar kunna det nu.

Mittkonsolen i instrumentbrädan, luftintagen i kupén är igenlaggda och skal 3 st mätare skall överta den platsen.

Modifieringen med konsolen är nästan färdig, bara en massa slipande och små justeringar kvar.

Tidigare satt det yttertemp mätare och klocka i panelen. Även varningsblinkerknappen är flyttad.

Panelen klar efter lack, lustgas kontrollerna är monterade.

Instrumentbrädan är också tillbaka från lack, monterad tillsammans med mittpanelen.

LackMats överaskade oss med att lacka in lite svart "tribe" på brädan, vilket höjde utseendet mycket.

Mita i fullgång med att slipa mätarhuskonsolen.

Ratten från Isotta monterad, i rattens ovankant ser ni shiftlighten som sitter direkt på navet.

Snap-off ratt är ett måste för en banbil, fungerar också som stöldskydd. Notera även rattnavet... Elakt.

Förarmiljön börjar arta sig, mätarhuskonsolen är åter på plats.

Mittkonsolen mellan framstolarna monterad, notera även manöverspakarna för luftfjädringen.

Hanskfacket som rymmer en X-box bakom är på plats.

Även panelerna i bagageutrymmet är monterade.